In afaceri, atitudinea reprezinta acea cheita care deschide usa catre toate posibilitatile si oportunitatile care se ivesc pe parcursul unei negocieri sau a unui contract.
Ca femeie, atitudinea este la
O femeie de afaceri trebuie sa fie intotdeauna sau sa lase impresia ca este sigura pe ea si pe cunostintele ei, chiar si atunci cand greseste.
Atitudinea reprezinta felul in care tu, ca femeie, reusesti sa te comporti si sa atragi lucrurile bune si pozitive din viata ta. Cu cat ai o atitudine mai calma, mai optimista si plina de incredere, cu atat mai mult vei atrage succesul si sansele de partea ta.
Cand ai de negociat o angajare sau un contract profitabil, trebuie sa pleci de la premisa ca il vei obtine si ca vei face tot ce iti sta in putinta pentru asta.
Nu lasa sa se vada stresul si teama pe fata ta, ba din contra, fii zambitoare, adopta o pozitie relaxata si inspira adanc in piept inainte de a da o decizie finala.
Evita limbajul trupului care te poate da de gol, cum ar fi: mainile tinute la piept incrucisate, trecerea mainii prin par, schimbarea brusca a pozitiei si alte astfel de semne care indica faptul ca ai emotii si nu esti stapana pe tine insati.
Tonalitatea vocii, precum si expresia fetei sunt doua aspecte de care trebuie sa tinem cont atunci cand avem o intalnire de afaceri. Cu cat suntem mai impunatoare si mai sigure in exprimare, cu atat mai multa incredere si siguranta ii vom exprima interlocutorului.
Atitudinea poate fi exprimata si prin hainele pe care le purtam, de aceea este esential sa ne imbracam conform cerintelor: daca avem o intalnire foarte importanta, trebuie sa acordam multa atentie hainelor pe care le alegem: tinutele office, discret, manichiura perfecta si pantofii cu toc sunt un must al look-ului business.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu